مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 13:352021-01-09اجتماعي

خبر خوب| خیران بستکی تاکنون243 تبلت به دانش آموزان بی بضاعت هدیه دادند


سرپرست مدیریت آموزش و پرورش بستک گفت: در راستای تحقق عدالت آموزشی، تاکنون 243 تبلت به ارزش 7 میلیارد و 118 میلیون ریال توسط خیرین بستکی به دانش آموزان بی بضاعت اهداء شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی سلمانی در نشستی خبری که به منظور تحقق عدالت آموزشی و کمک های مؤمنانه خیرین این شهرستان انجام داد، با اشاره به اهداف نظام تعلیم و تربیت در آموزش یکسان به دانش آموزان، افزود: با توجه به شرایط کنونی مبنی بر وجود بیماری کرونا و مجازی شدن روند آموزشی دانش آموزان، توانستیم با استفاده از ظرفیت های خیرین این شهرستان و پیگیری مدیران مدارس در راستای فرآیند آموزش یکسان گام برداریم.

سلمانی ضمن اشاره به اینکه بیش از 9 هزار دانش آموز در سطح شهر و روستای این شهرستان مشغول تحصیل هستند، اضافه کرد: به همت خیرین سطح شهر بستک و بخش کوهیج از توابع این شهرستان تعداد 92 تبلت به ارزش 2 میلیارد و 768 میلیون ریال بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شد تا دانش آموزان از آموزش یکسان بهره مند و از مدرسه و فضای آموزش دور نباشند.

 این مقام مسئول تصریح کرد: در راستای کمک های مؤمنانه از زمان مجازی شدن آموزش دانش آموزان و در مجموع تاکنون تعداد 243 تبلت به ارزش 7 میلیارد و 118 میلیون ریال به همت خیرین این شهرستان به منظور فرآیند یادگیری یکسان و تحقق عدالت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| خیران بستکی تاکنون243 تبلت به دانش آموزان بی بضاعت هدیه دادند

خبر خوب| خیران بستکی تاکنون243 تبلت به دانش آموزان بی بضاعت هدیه دادند